úterý 25. března 2014

MUSE

Zdravím! Dnes opět s OOTD. Ne že bych neměla nápady na články, ale nevím jak to sepsat hahah. Takže přicházím s tímto. Nejsem žádná vyhublá modelka nebo nějáký expert na módu.Včera jsem se rozhodla, že si vylepším svou starší mikinu. Našla jsem doma starou nažehlovačku s nápisem MUSE (moje oblíbená kapela). Rychle jsem jí tam nažehlila. Nemohla jsem se dočkat výsledku. Myslím, že to dopadlo dobře. Už se těším až si jí obleču v chladnější letní večery. Pokud Muse neznáte, tak by jste si je měli poslechnout, protože jsou boží)))

 


Jeansy jsou z Lindexu a patří k nejoblíbenějším kouskům z mého šatníku. Bohužel už dosluhují a už se vidím jak nebudu mít srdce je vyhodit hahah.


Hodinky jste mohli vidět v (mém) minulém článku. Náramek je z Takka a stál pouhých 30Kč.  


 

A co vy? Máte nějaké tričko s oblíbeným zpěvákem nebo kapelou? A jaký je váš nejoblíbenější kousek ze skříně? Podělte se v komentářích)










Žádné komentáře:

Okomentovat