úterý 18. března 2014

birthday OOTD

Zdravím po dlouhé době. Dnes s OOTD . Protože mamka měla v pátek narozeniny a v sobotu to oslavovala na (jak já říkám) zámečku (přitom to je obyčejná hájovna na kraji lesa, ale má něco do sebe), tak jsem měla možnost fotit a nafotila jsem ootd. V sobotu dopoledne jsem jela s kamarádkou na fotbal se podívat na spolužáka ( prohráli 3:0 hahah ). Mrzly jsme, ale bylo nám fajn)). Když jsem přijela, tak jsem se rychle převlékla a odjeli jsme na hájovnu. Tam jsme rychle udělali nějaké fotky, a potom si jen užívali oslavu. V neděli už byl takový oddechový den. Uklidili jsme a potom už jenom relaxovali. Teď už pojďme na OOTD...

 


Musela jsem si vybrat nějaký pohodlný outfit, ve kterém se budu cítit dobře. Boty se k tomu moc nehodí, ale jsou moc pohodlné. Myslím, že obyčejná bílá košile (New Yorker), červený svetřík (Gate), kalhoty, které vypadají jako legíny (Next) je správná volba nejen na oslavy. Řetízek jsem si vyrobila doma z nějakého řetízku po babičce hahah. Hodinky jsem koupila ve zlatnictví v Hlučíně a naprosto si je zamilovala. 



 


 





PS: Fotky se mi vůbec nelíbí, ale chtěla jsem něco napsat hahah.


                                                                                                                             A. xxx




Žádné komentáře:

Okomentovat