čtvrtek 1. května 2014

April Favourites


Ahooj!
Už je to dost dlouho, co se ani jedna z nás neozvala. Holky měly přijímačky a já na tom taky nebyla zrovna nejlépe a vznikla tahle dlouhá pauza. No abychom to tady opět nějak rozhýbaly, dneska vám přináším své dubnové "favority" nebo jak to nazvat. Prostě věci, které jsem si za měsíc duben oblíbila :)


Oriflame - Giordani Gold Calligraphy Eye Liner
Po roce mi došla tužka na linky, které jsem si zvykla dělat tekutými linkami. A protože kamarádka je čestná Oriflame Lady, tak mi každý měsíc cpe katalog a já jsem v pokušení. Snažím se ale kupovat věci, které opravdu potřebuju a celkem to jde :D Linka je skvělá, ale ve formě fixu jsem ji ještě neměla, takže jsem měla nejdřív trochu obavy. Ty ale hned zmizely a na tento výrobek mám jen kladné názory. Dobře se s fixem manipuluje, pigmentace je skvělá, výdrž je celodenní a hlavně se nerozmazává, což u mě bývá problém, protože mám takové trochu olejnaté oční víčka. Dalším plusem je, že při odličování nedělá takový binec a já nevypadám jak panda. Stála tuším 160 korun.



Rimmel London - Lasting Finish 25 Hour Foundation
Konečně jsem se taky rozhodla investovat do pořádného makeupu. Protože Miss Sporty a BB creamy od Garnieru byly oproti tomuhle fakt děs. Makeup jsem kupovala narychlo, rozhodovala jsem se mezi dvěma nejtmavšími odstíny, ale naštěstí jsem trefila ten správný (200 Soft Beige). Hned prvním plusem je dávkování pomocí pumpičky, pomocí které se mi už nestává, že bych vymáčkla makupu moc a pak to stírala do kapesníku. Strašné plýtvání. Mezi další plusy patří určitě příjemná vůně. Co se týče krytí, vyhovuje mi skvěle, a nezvýrazňuje ani sušší místa. Nejsem žádný odborník, v tomhle jsem úplný začátečník, takže je to všechno co vám k tomuhle výrobku řeknu :D



Divergent/Insurgent/Allegiant
Už v předchozím článku o filmových premiérách v tomto roce (zde) jsem se zmínila o této trilogii od Veronicy Roth. První dvě knížky jsem zhltla během pár týdnů, na třetí si teď brousím zuby, protože jsem čekala, kdy se objeví v knihovně. Je to sci-fi, fantasy o manipulaci, povstání a válce. Podobná tématika jako Hunger Games, ale opravdu se to nedá už více srovnávat, protože příběhy a děj jsou jiné a takovéhle srovnávání nemám ráda. No a pak je tu to filmové zpracování, na kterém jsem byla před týdnem. Na to jak jsem se vztekala, že to tady bude se zpožděním, mě film celkem zklamal. Obsazení tedy vůbec ne, spíše pak to zpracování, ale nechci to tady nikomu spoilerovat předtím, než na to půjde :) Ale jestli se tu najde někdo, kdo už četl knihu a viděl i film tak ať se mi okamžitě ozve! :D Co mě možná nadchlo, tak byl soundtrack. Ten je na mém quick playlistu.

The Vamps
Hele já na ty boybandy mám vážně nějakou slabost. Skupina The Vamps teď má celkem velký boom, a přitom to bylo před rokem, kdy jsem si pouštěla jejich covery. Nikdy jsem je ale moc neřešila, prostě jsem ráda poslouchala jejich verze písní (Animal/Everybody Talks Mashup od Neon Trees mám nejradši) a ještě jejich písničku Wild Heart, verzi s Pixie Lott. Vždycky se mi líbil jejich bubeník, protože působil jako strašný magor, to zaprvé a za druhé, na bubeníky mám asi taky nějakou úchylku. No a pak se mi záhadně jednou v noci zdál sen o jejich basákovi, který mě se svým skotským přízvukem prostě dostal do kolen. A BOOM každý večer koukám na jejich funny moments, hlavně z instagramu. 


Jaké jsou vaše April favourites? Svěřte se dole v komentářích :) 
Anne xo

1 komentář:

  1. já jsem si tenhle měsíc oblíbila Baby lips:) http://karinskalicka.blogspot.cz/ mám o něm i článek:)

    OdpovědětVymazat