pondělí 17. března 2014

Friday night gig - Lake Malawi

Ahoj!
Znáte skupinu Lake Malawi? Ne? Chyba!
Možná si už říkáte "Tohle jsem někde slyšel...",protože jestli jste znali úspěšnou třineckou kapelu Charlie Straight k Lake Malawi jste už na správné vlně. Tvoří ji totiž jedna polovina bohužel už bývalých Charlieků (Karlíků, jak chcete :D). Novými členy jsou pak Jeroným Šubrt a Patrick Karpentski.


Na páteční koncert v Barráku jsem se těšila neskutečně, už měsíc dopředu a otravovala jsem s tím své přátele. Týden před koncertem mi to ale všichni začali odříkávat a už to vypadalo, že se mnou nikdo nepůjde. Ale jelikož Irr z blogu je skvělá kamarádka, obětovala se a šla se mnou na koncert kapely, od které neznala ani jednu písničku. Jo a nesmím zapomenout na spolusedícího Martina, který mi oznámil, že jde taky až po všech těch zmatcích.
Koncert byl skvělý, připadala jsem si strašně cool (not really) když jsem ve předních řadách "zpívala" texty většiny písniček. Neznala jsem Young Blood a Day For Finding Someone a ještě nějakou myslím, teď si ale nevzpomenu na název. U těch jsem zavírala i oči, abych si je co nejlépe naposlouchala a vryly se mi do paměti. Nejsem odborník přes hudbu, ale Lake Malawi je s hudbou přeci jenom trošku odlišná od Charlie Straight. Texty pořád píše Albert, ale přeci jenom to načichlo k trošku jinému stylu. Možná to je ta práce s producenty z Anglie? :)


Hlavně mě bavilo, jak si často členové skupiny měnili nástroje. Zejména pak při skladbách Prague (In The City) a závěrečné Barcelona, kdy se zpěvák doprovází na klávesách. Skupina je přitom strašně skvěle sehraná na to, že jsou na své první koncertní šňůře. To už ale pak slyšíte ty zkušenosti :)

Coco. Srdcovka.

Trošku efektního kouře při Young Blood


Kvalita fotek nic moc. K tomu ještě z mobilu. Ale přišla jsem si koncert hlavně odposlouchat, nasát pořádně tu energii, protože kluci ji měli na tom malém klubovém podiu přímo na rozdávání. Takže tak. Pokud si Lake Malawi taky chcete přijít poslechnout, sledujte jejich stránky na FB a nejbližší koncert je myslím v pátek 21.3. v Děčíně :)

~
A menší dodatek, teď pro ty co bydlí v Ostravě nebo okolí. Chcete aby LM letos v květnu zahráli na Majálesu? Napište email na SUSostrava@gmail.com s předmětem Lake Malawi na Majáles a jednou větou je poproste, aby je letos pozvali :) Snad se nám to podaří!
Anne 

1 komentář:

  1. Já slyšela Lake Malawi jen jednou a to na koncertě 30 Seconds To Mars, kde dělali předskokany. Já moc nejsem na české kapely, ale Albertův hlas mě zaujal. Pak jsem měla tu možnost s ním mluvit v backstage a velice milý kluk to je.
    A klubová podia jsou nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat