sobota 8. března 2014

International Women's Day

Šťastný mezinárodní den žen!
Všechny holky, slečny, ženy si to totiž zasloužíme! Život nás totiž nešetří, a kdo tvrdí, že muži to mají v životě těžší, tak pěkně kecá :D Tohle je jenom takový rychlý mini článek. Dnešní den jsem totiž oslavovala letos ve velkém, protože jsme s mamkou dostaly pozvánku na oslavu. Trošku se to ale zkomplikovalo. Mamka musela zůstat doma s nejmladší sestrou, protože měla teplotu a táta odvezl jenom mě s druhou sestrou. Upřímně se mi moc nechtělo, od rána mi taky nebylo nejlépe a já celkově na takové hromadné akce nerada chodím. Ještě k tomu bez mámy jsem vždycky nesvá, protože s ní mám vždycky jistotu, že se můžu vždycky zapojit do konverzace. Každopádně to dobře dopadlo, já tam potkala kamarádku ze školy a ještě jednu z předchozích oslav a vyklubal se z toho skvělý večer. :)

Taneční vystoupení dvojčat. Vždycky se na něj těším.

 Karaoke party. Byla tma a tohle je fakt nejlepší fotka co mám :D

A každá z nás dostala jednu růži :)

Annie xo

Žádné komentáře:

Okomentovat