sobota 1. února 2014

valentines tag

Je to tady. 14. únor se blíží. Pro někoho (včetně mě) obyčejný den, pro někoho svátek zamilovaných. Já osobně tento "svátek" nenávidím. Ne proto, že jsem single a všichni kolem jsou šťastní a zamilovaní a blahblahblaah. Nesnáším ho proto, že je všude moc přesrdíčkovano a všude je moc růžové a červené a všichni najednou mají všechny rádi. bleh. I přesto jsem udělala valentines tag, který jsem našla na tumbleru. Musela jsem ho upravit, protože v tom původním bylo strašně moc otázkek, ale alespoň něco. Jak slavíte nebo neslavíte valentýn vy?

  • Věříš v lásku na 1. pohled? 
    Ne.
  • Líbí se ti v této chvíli někdo? 
    Maybeee
  • Rozešla by ses s někým, koho by tví rodiče neschvalovali?
  • Ne. Je to moje rozhodnutí. I kdyby měl tetování od hlavy k patě (hh mí rodiče nesnáší tetování a tunely v uchu hhh), může jim to být jedno.
  • Chceš se jednou vdát?
    Možná. Ale asi ne. Vždyť vlastně stejně jde jenom o ten "velký svatební den".
  • Co je více důležité: Vzhled nebo osobnost? 
    Osobnost. Pokud by člověk vypadal např. jako Evan Peters (my crush), ale měl by špatnou osobnost,tak kam by ten vztah potom vedl?
  • Pokud jsi single, proč si myslíš, že jsi?  
    "Because i'm fat and ugly:((" hh kdo by chtěl holku,jako jsem já? 
  • Je podle tebe důležité udělat vztah "oficiální"? (např. facebook) 
     Ne. Vůbec ne. Proč? Aby se s tím lidi mohli "vychloubat"? Proč sdílet osobní věci s virtuálním světem?  
  • Řekla bys o sobě že jsi romantička?
  • Já a romantička? Tak to vůbec.  

    Untitled
    Jamieeeee))))   





     



    How I Feel On Valentine's Day - Damn! LOL





    Žádné komentáře:

    Okomentovat