čtvrtek 20. února 2014

strangers or friends or what?

Zdravím! Cizí lidé. Kamarádi. Nejlepší kamarádi. Cizí lidé. Toto každý známé, ale o tomhle článek myslím že nebude. Najít kamarády je občas velká dřina. Já sama těch kamarádů moc nemám. I přesto bych chtěla tento článek věnovat (???) mým kamarádům a tzv. kamarádům. Z prvu se chci omluvit mým kamarádům za to, že jim vyžírám ledničku a že jsem na ně občas zlá a obdivuju vás, že to se mnou vydržíte. A teď pro ty, kteří mě nemáte rádi ale děláte, že mě rádi máte. Karma si vás najde.




Patřím k lidem, kteří ve svém okolí moc kamarádů nemají. Vlastně těch kamarádů nemám ani tady ani jinde. Nevím proč se se mnou nikdo nekamarádí, vždyť jsem boží. hahahah. Just kidding. Just kidding. Jsem divná. Jsem jiná než ostatní. Poslouchám jinou hudbu než lidé v mém okolí. Mám asi jiné zájmy než lidé v mém okolí. Vždy jsem na kamarády měla smůlu. Buď jsem je omrzela nebo já nevím. Naštěstí tady existují pár lidí, díky kterým přežívám a jsem za ně ráda. Ostatní lidi...Ostatní jsou prostě lidi. Nemají mě rádi,tak proč bych je měla mít ráda já?


Jak si najít kamarády? Je na to nějaký návod? Řeknu vám, že kluci jsou jednoznačně lepší kamarádi než holky. Myslím, že mám kluků, jako kamarádu dokonce víc než holek. Zdravím tímto mé bývalé nejlepší kamarády. Bývale proto, že jsem se naučila že "nejlepší kamarádi" je blbost. Na to prostě nehraju. Taky je občas lepší být sám. Nikdo vás neotravuje, nerozčiluje,...





      Mít spoustu kamarádů je fajn, ale...žijeme sami,umíráme sami.ostatní vše je pouze iluze.
                                                                                                                                   
                                                                                                                                 

  

                                                                                       A. xxx

3 komentáře:

  1. Bože ta poslední fotka ze srazu přes přední kamerku mobilu je vážně strašná :D s takovym obličejem a hroznym opalením.

    OdpovědětVymazat