neděle 16. února 2014

Recenze: L'oréal Paris - SUPERLINER BLACKBUSTER

 

Howdy guys! 
Nemám sice moc času a tak jsem tady s rychlým a krátkým článkem. Nemám zrovna nejkvalitnější fotky, protože mimo jiné je to i první článek, který píšu na mobilu a taky první článek tohoto typu, recenze jsem totiž nikdy nedělala, ale tenhle produkt si o to prostě žádá. Nicméně už podle názvu článku víte, o co se jedná: Linky ve fixu od L'oréal Paris (cena cca. 200,-)

Linky jsem si pořídila už minulý rok v létě a už tehdy jsem si je dost oblíbila, i přesto má pár chybiček.
Ale začneme tím dobrým: 
Pokud se dávají na suchý podklad jako např. stíny, jsou linky téměř nesmyvatelné a velmi dobře drží a strašně lehce se nanáší, což mi nesmírně vyhovuje, protože chodím všude pozdě a nikd nic nestíhám. Řekla bych, že na to ty linky byly dělané jenže já ráno nemám čas (nečekaně) dávat si stíny a vypadat pak jak klaun. Takže si je nanáším rovnou na víčka, jenže občas si moje pleť řekne: 'hm, dneska budu superextra-mastná' a linky nedrží tak dobře a rozmazávají se, čímž se dostáváme k té špatné stránce. Jednou z mála dalších špatných vlastností je, že při smýváni dělají obrovský bordel kolem očí a dělají ze mě pandu (někdy se to stává i při slzách smíchu, které jsou docela časté). Zásadní chybou je, aspoň pro mě, že první tahy fixy jsou slabé, a proto po lince musím přejet víckrát, abych dosáhla správné barvy.
1. čára - 1 tah
3. čára - 2-3 tahy 

Jak už jsem říkala, linky se strašně dobře nanášejí a nejlepší na nich je, že mi i po půlroce nevyschly, každopádně už jsem si raději koupila nové.
¨
Díky tvaru fixy se dá vytvořit tenká i silná čára velmi lehce. 
(Nevšímejme si mých děsných řas, se kterými bohužel nejde nic udělat, smutné, já vím.)


Tak s tímto bych se s vámi prozatím rozloučila, ještě jednou promiňte za nekvalitní fotky. 
Mějte se krásně and 

Stay gorgeous! - Zoey💗

2 komentáře:

  1. Abych řekla pravdu, fixy jsou to jediné s čím neumím. :D A při tom je to ta nejlehčí alternativa. Naučila jsem se s inkoustovými, gelovými... Ale s fixou si prostě nerozumím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to jako bys obtahovala obrázek, akorát obrázkem jsou tvoje oči. :D

      Vymazat