pondělí 27. ledna 2014

hiiii

Zdravíím. Fuu. Psát článek,kde mám popsat samu sebe je hrozně těžké. Představuju se vám po delší době,protože škola a všechno ostatní. Takže...
• Jsem Anet.
• Hned ze začátku řeknu,že jsem divná.
• Mnoho lidí mě nechápe.
• Jsem tak trošku melanchonik.Často se nachytám,jak přemýšlím o tom,co bude po smrti. Taky ve všem vidím jen to nejhorší a lidi připravuju vždy na to nejhorší.
• Jsem hrozně naivní.
• Nemám moc kamarádů.
• Nesnáším oslovení zlatíčko,miláček,pusina,kočička...bleh
• Miluju kapely. Je jich strašně moc a nedokážu si vybrat tu nejoblíbenější.
• Neumím si vybrat jednu nejoblíbenější věc z čehokoliv.
• Miluju jídlo,spánek,jídlo,spánek,jídlo,spánek.
• Jsem závislák na tumbleru a knížkách.
• Bílá čokoláda z automatu je závislost už od mé první třídy.
• Mám nejdivnější vlasy.
• Nejsem spokojená sama se sebou,ale kdo v dnešní době je.
• Bojím se lidí. Přesně tak. Bojím se jich tak stejně, jako se bojím berušek.
• Nesnáším (jakože fakt nesnáším) šaty a sukně. Doma mám jenom jedny šaty,a ty nosím jenom v nejnutnějších případech.
• Jsem tak trochu závislák na košilích.Vlastním jich asi 13 a nikdy jich nebudu mít dost.
• Další závislost jsou svetry.Miluju je.
• Od jisté chvíle jsem uzavřená do sebe a nevěřím lidem.
• Nemám ráda,když někdo hraje na všechny strany.
• Taky si myslím,že většině chybí originalita.Proč se lidi snaží napodobovat druhé? Každý jsme se narodili jako originál,tak jim zůstaňme.

Užívejte zbytek dne)))  A. xxx

 








Žádné komentáře:

Okomentovat