středa 26. února 2014

part one

Zdravím! tutururuuu. famfáry prosím. První část mé závěrečné práce na světě. Ale po pořádku. Mnozí z vás to asi neví, ale už nějakým 6? 5? rokem navštěvuju výtvarný obor v ZUŠ Hlučín. Nejsem žádný Picasso. Do výtvarky jsem se přihlásila tak z nudy. Teď můžu říct, že je to můj xxx domov. Miluju to tam.Vážně. Mám od tamtud hodně pěkných vzpomínek. Našla jsem si tam i nové kamarády a p.uč. je boží. Bude velmi těžké to tam letos opouštět. haha.
Ale teď k věci. Jelikož jsem tam poslední rok, tak dělám tzv. závěrečnou práci. Jde o to, že si vymyslíte nějaké téma a to nějak zpracujete. Je jedno jak, ale pracujete na tom půl roku.
Má práce se bude skládat ze dvou možná tří části. Tu první vám dnes představím. Jedná se o fotografie. Není to úplně úplně top, ale myslím si, že v jakých podmínkách jsme je fotili, tak svůj účel plní. Ti co mě tak znají, ví že jsem na takové melanchonické věci. Právě proto jsem si vybrala na závěrečnou práci (part one) věci spojené s krvácejicím srdcem. Nebudu vám zatím prozrazovat proč. Můžu vám ale hned říct, že to nemá nic společného s tím, že mám zlomené srdíčko:((((  To fakt ne. 
Děkuju moc moc moc Filipovi za ochotu. Máš ode mě velkou pochvalu! Přidám nějaké fotky z focení, protože některé jsou prostě...posuďte sami. A co vy? Jak by jste nazvali mou ne moc dokonalou první část závěrečné práce? Chodí z vás taky někdo do výtvarky? Jaké máte jiné zájmy?)))

                                                                                                                                   


zima
brrrr


































                                                                        A. xxx

Žádné komentáře:

Okomentovat