čtvrtek 5. prosince 2013

Christmas Markets

Hey munchkins!
Dlouho jsem se neozvala, no stejně to tady nikdo nečte :D
Začal prosinec, a u nás se na Masarykovém náměstí v Ostravě otevřely vánoční trhy :) Jelikož mi kamarádky psaly,že na Mikuláše tam bude vystoupení Adama Mišíka, dohodly jsme se a opět se po dlouhé době sešly :) Holky skoro všechny už na Adamově koncertě byly, jsou velké fanynky a já si připadala trochu mimo. Ne, že bych ho neměla ráda. To co dělá je skvělé, ale nenašla jsem si k němu takové ty fanynkovské city. Jo mám ráda ironii a ráda popichuju lidi, proto jsem si z holek před podiem utahovala. Trošku škádlení nikdy neuškodí.
Teď k samotným trhům. Nejsou extra velké, ale všechny ty vánoční ozdoby kolem,koledy a malinké budky se stánky dělají pěknou předvánoční atmosféru. Čertů a andělů tam bylo plno. Nikdo mě neunesl, byla jsem totiž hrozně hodná :D Určitě si někdy na vánoční trhy zajděte a nasajte tu vůni Vánoc. Moc se těším, až pojedeme s kamarádkami na trhy do Vídně, ale o tom článek až později :)

 
S Anet se vidíme málokdy, takže fotka je nutnost./Taky je z ní dobrá chůva./Koncert - 5 minut mi stačilo, pak jsem musela domů s malou sestrou.

 Kvalita přední kamerky je opravdu výborná :D

Bye!

Žádné komentáře:

Okomentovat