neděle 29. prosince 2013

Dermacol/Loreal/Garnier review

V tomto článku vám udělám krátké recenze na 3 různé výrobky.
První je od Dermacolu, konkrétně sprchový gel. Na první pohled to vlastně ani nevypadá jako normální balení, nejdříve jsem si myslela, že to je nějaký krém. Jelikož mě s tímhle už trošku obeznámila kamarádka, protože to kupovala jako dárky k narozeninám, v drogerii už jsem věděla o co jde. K tomu všemu to ještě bylo za skvělou cenu a mezi posledními kusy. Balení takového sprchového gelu vás za normální cenu vyjde za 60 korun, já to měla v akci za polovinu.
Sáhla jsem po sicilské pistácii. Na výběr byla pak ještě višeň a vodní meloun. A co je na tom vlastně tak super? Voní to absolutně božsky a vůně opravdu vydrží ještě dlouho po osprchování. Vždycky mi to provoní i "pyžamo" (spím v maxi triku :D). Mám taky celkem suchou pokožku, a tenhle výrobek mi kůži trošku zhydratuje.

Dále tu je pleťová čistící voda od Loreal Paris. Tu používám více než měsíc a jsem s ní velmi spokojená. Původně jsem si chtěla koupit micelární vodu od Biodermy, ale trošku mě odradila cena. Za tuhle se vlezete do stokoruny a se štěstím třeba narazíte na slevu. Tento výrobek je pro suchou a citlivou pleť. I když nerada to přiznávám, ale oba problémy moje pleť splňuje. Voda je vhodná pro denní použití, ráno i večer. Opravdu moji pleti pomohla, a zmírňuje i další tvoření se dalších nedokonalostí.
K tomu všemu to nádherně voní. Každý má jiný čich, ale mě to voní trochu jako lilie. Další výhodou je i výdrž, stačí opravdu nanést málo a vystačí vám to na celý obličej.
Je hypoalergenní, a velmi jemný. I když se však píše, že by jste se měly vyhnout oblastí očí, někdy mi zbyde trochu řasenky pod víčkem a tímhle ho setřu. Žádná negativní reakce. Nabádá mě to však k tomu, abych si i od stejné značky koupila i odličovač, který mi momentálně dochází.

A posledním výrobkem je Garnier Fructis - posilující maska na vlasy Oil Repair 3. Obsahuje výtažky z avokáda, oliv a karité (nebo taky shea butter či bambucké máslo). Hned jak krabičku otevřete, očaruje vás vůně. Po tomhle článku si připadám jako nějaký čichač. Ale zpátky k recenci. Vlasy mám středně dlouhé a stačí mi na ně dávka velikosti lískového oříšku :) Masku stačí nechat působit pouze 1 minutu, což je pro mě velká výhoda, protože nesnáším zdlouhavé mytí vlasů. Po umytí mám vlasy zřetelně jemnější a více lesklé, i když černé vlasy už samy od sebe dost odrážejí odlesky. Mám pocit, že mi to zlepšilo i roztřepené konečky, ale ne na každého to může působit stejně. Určitě ale stojí za vyzkoušení :)

Na takovou první větší recenzi jsem si vybrala zrovna výrobky, na kterých jsem neměla moc co kritizovat, protože mi vyhovují. Takže budu štědrá a dám všem třem 5*/5* :)

Máte vy nějaké konkrétní věci na recenzi? Svěřte se v komentářích :)

Annie xo


Žádné komentáře:

Okomentovat