neděle 22. prosince 2013

Vienna Christmas Markets

Hallo!
Včera jsme celý den s kamarády strávili ve Vídni v rámci zájezdu,který jsme nějakou dobu plánovali. Celý prosinec sem se na něj těšila. Jeli jsme tam hlavně kvůli vánočním trhům, které jsou ve Vídni skoro na každém rohu a mají několik velkých stanovišť. Zejména na náměstích nebo taky v Prateru.
Stávala jsem ve čtvrt na 6,umyla se a pořádně se oblékla. Celou cestu autobusem jsem prožvanila a pak jsem najednou z toho všechen mluvení na chvíli usla. Dorazili jsme kolem 11. přímo do centra. Autobus nás vysadil a my jsme s průvodkyní šli na obkružní procházku po památkách. Naše průvodkyně byla bohužel pro nás strašně malinká a rychle se ztrácela v davu. Hned na začátku jsme se nějak ztratili. Jelikož jedna z kamarádek strašně panikaří a ostatní měli sarkastické poznámky o tom, jak nás ve škole učí všechno, jen ne jak přežít v ulicích velkého města, musela jsem se v duchu smát. Nakonec jsme se našli a šli dál s naší skupinkou, ale přestalo nás to bavit, tak jsme se rozhodli, že půjdeme na vlastní pěst.


Celou dobu jsme se drželi na hlavní ulici obklopenou různými obchody. Měla jsem v plánu navštívit Primark. Ten však byl dost z ruky,museli bychom jet metrem a prostě to za to nestálo. Většina obchodů je už i u nás, s jediným rozdílem, že byly aspoň 3. patrové. Narazili jsme na LUSH a já se prostě musela jít dovnitř podívat, tak jsem tam zatáhla holky a jediný kluk z naší party se jen zmateně ptal, co k čemu je. Vonělo to tam úžasně, pozkoušela jsem různé testery a nakonec odešla s pár výrobky, o těch ale v jiném článku :) 

 bowties are cool

Potom jsme se vydali do zábavního parku Prater, kde byly taky umístěny trhy. I v zimě se najdou odvážlivci, co se vydají na atrakce, ale nebyla jsem jednou z nich. Šly jsme se s holkama parkem projít, a já jsem měla takový nostalgický moment, protože jsem v Prateru naposledy byla před 6 lety. Zamířily jsme do Mozartova obchodu, kde jsem si koupila balíček Mozart Kugeln. Pak jsme se pomalu vydali cestou zpátky.
 
Ke konci jsme šli i do Forever 21, ale tam jsem si nic nekoupila. Oblečení tam měli pěkné, ale prostor tam byl tak stísněný a plný lidí, že jsme si nic zkoušet nechtěla a po chvíli radši odešla.
Všechny ulice byly nádherně ozdobené, čekala jsem až se setmí a všechny dekorace se nádherně rozsvítí.
Trhy jsou tam opravdu nádherné. Nadýcháte tu vánoční atmosféru, dáte si punč v originálně zdobeném hrníčku a stánků je tam opravdu hodně s různými věcmi. Prolínají se všude vůně jídla, sušených plodů,perníčků nebo pražených oříšků. Opravdu to stojí za to tam jet, protože vás to strašně dobře naladí a můžete ještě získat případnou inspiraci a dokoupit dárky pod stromeček :)
  
Annie xo


Žádné komentáře:

Okomentovat