středa 25. prosince 2013

Christmas Presents

Merry Christmas everyone! ♥
Tak co, našli jste pod stromečkem to, co jste si přáli? A byli jste vůbec letos hodní? V tomhle ruku na srdce :D Letos jsem si nic extra nepřála, mám vše co potřebuji. A rodiče to nechali na mě, ať si ve Vídni koupím co chci, takže většinu dárků jsem si stejně vybrala sama. Takže spokojenost :)

 
Taška z Lush s kosmetickými výrobky/ batoh / tričko a šála / deníček s motivem union jack / parfém Versace/ řasenka/ knížka Let It Snow / slovník /

Batoh mi mamka přivezla z Vietnamu, protože tam strávila měsíc se svou rodinou a vracela se přesně na Štědrý den. Tenhle fialový batůžek mi ale posílala teta,u které nemám možnost ji tak často vidět a moc mi chybí, protože je skvělá. Poslala mi taky anglicko-vietnamský slovník. O ten jsem žádala sama, protože se chci lépe naučit vietnamštinu a tohle mi v tom hodně pomůže :) 

Výrobky z Lush vám někdy zrecenzuji v samostatném článku. Tyhle věci ale voní božsky! Provoněly snad úplně celý byt. Řasenku Super Shock Max od Avonu mi dala kamarádka. Sice řasenek mám ještě dost, ale tuhle jsem měla minulý rok z vánoční kolekce a byla skvělá, takže si ji budu šetřit. Parfém Versace konkrétně Bright Crystal mám od tety :) Základem parfému by měla být pivoňka,magnolie a lotosový květ.

 Tuhle maxi šálu zbožňuju a za tu cenu ji mám radši ještě víc. Je z H&M ve slevě jen za 5 euro.


A nakonec knížka Let It Snow. Jsou v ní tři sváteční romance, napsány třemi různými autory. Znám tedy jenom Johna Greena, ale ostatní dvě spisovatelky novel pro mladistvé jsou taky velmi úspěšné a už se těším, až si tu knížku během prázdnin přečtu :)
Dneska ještě přijedou další příbuzní a dostanu ještě nějaké maličkosti, a pokud někdo neporušil slib, přibude mi ještě DVD Bídníků :)
Já jsem letos opravdu spokojená, tolik dárků si snad ani nezasloužím...no dobře zasloužím :D

A co jste letos dostali vy? :)
Annie xo


Žádné komentáře:

Okomentovat