sobota 16. listopadu 2013

Thor: The Dark World recenze - Spoiler Free

Jste fanoušci Marvel filmů? Konkrétně boha hromů Thora? Před více než týdnem se do kin dostalo jeho pokračování s názvem Thor: The Dark World. Hned na začátku se přiznám,že jsem neviděla ani jedničku. S kamarádkou jsme ale zjistily,že tam hraje Christopher Eccleston,který taky ztvárnil deváteho doktora v britském seriálu Doctor Who. No to trochu odbočuji. V tomhle filmu však hrál toho největšího záporáka.

Do kina jsme přišly den po premiéře,a i tak bylo uplně plné. Když jsme šly pro lístky v rezervaci, slyšely jsme všechny ty nadšence,jak si připomínají předchozí díl a všechno si to povídali jenom chlapi.Holek tam moc nebylo,což nám přišlo ještě o dost vtipnější,než už to celé bylo.
Hned na začátku jsme chytly fangirl,protože Christopher se objevil hned na začátku. Začalo to jeho příběhem aka temného elfa a co se stalo na jejich planetě. Což je výhodou pro diváka, který třeba neviděl předchozí díl. Děj není moc na přemýšlení,prostě klasika - boj mezi dobrem a zlem.Taky mě uchvátil Asgard,země Thora a všechno to "božstvo". Bylo tam spoustu vtipných hlášek a scén, na své si příjdou i romantici. Nejvíc jsem si asi užívala bojové scény, plné akce a bylo jich tam tak akorát. Temní elfové měli i svou řeč,a při scénách kde Christopher mluvil elfsky,jsem se přidusila vodou. Když se řekne Thor,fanoušci si i většinou hned vybaví jeho bratra Lokiho. A při filmu jsem dost dobře pochopila, čím si všechny dostal. Loki je badass,zradil svoji rodinu a málem ohrozil celý svět. Zlehka řečeno. Uvnitř je ale Loki zraněný, rozhněvaný ale pěkně mazaný a vypočítavý hajzl. Sarkasmus mu taky nechybí. Po tom všem si mě Loki absolutně získal,a já se dostala do klubu fandícího záporákům. Tom Hiddleston,který tuto postavu ztvárnil si mě však získal ještě víc. Je to velký optimista a snad ten nejmilejší chlap,kterého jsem "poznala". Má nespočet talentů, včetně napodobování jiných osobností.Když na scéně při Avengers imitoval Snapa málem jsem umřela.

Když už jsme u Avengers, tenhle film na Thora TDW taky navazuje. Je proto dobré,se na něj podívat před tím, než půjdete do kina. To samé platí i u prvního filmu Thora,což je vlastně dost logické. :D Jako průměrný divák, tento film hodnotím pouze kladně a po tom,co jsem zkoukla oba filmy a Avengers, se budu těšit na další pokračování :)

Byee
Annie xo