pondělí 16. prosince 2013

Winter Goodies

Vánoce se blíží opravdu rychle,ale mě to letos jaksi vůbec nestresuje. Samozřejmě se na svátky klidu chystám, jen ne tak intenzivně v tom obřím kruhu vánočních nákupů. Nakupování nechávám na poslední sobotu před Štědrým dnem, protože to jedeme s kamarádkami na trhy do Vídně :)
Tenhle článek ale věnuji věcem,které v zimě miluji a vždycky mi zpříjemňují ty dlouhé prázdniny.

Svíčky
Nejlépe ty aromatické s vůní. Upřednostňuji teplejší jemné vůně jako je vanilka, skořice, levandule či různé ovoce. Vždycky jsem kupovala svíčky z ikei ve sklenicích,ale nedávno jsem objevila velkou sklenici s vanilkovou svíčkou v Albertu. Pak jsem ještě hledala na internetu,kde bych u nás ve městě mohla sehnat Yankee Candles. Na zkoušku jsem si koupila zatím 2 - Sparkling Cinnamon & Lake Sunset. Jedna mě stála 45 korun a to ta nejmenší. Ale nelituji,protože svíčky jsou vážně hodně aromatické a je mi jich i škoda zapálit,tak je mám prozatím v šatníku.

Protože budu mít spousty času,můžu se vrhnout na seriály a knížky. Jeden ze seriálů,který si na vánoční prázdniny "šetřím" je Sherlock z produkce BBC. V hlavních rolích Benedict Cumberbatch a než řeknete jak má stupidní jméno,dovolím si vás okřiknout,že nezáleží na jménu,ale na tom jak bombastický tenhle herec s tvářemi k rozmačkání a nekonečným charisma je.Ze Sherlocka jsem viděla zatím jeden díl,s českým dabingem (blah) a už se nemůžu dočkat až dokouknu zbývajících 5 dílů.Nejlepší na tom je,že Sherlock má pouze 2 série a přesto má velkou šílenou fandom. Zásluhu určitě na tom má i Martin Sass Freeman.
Z knížek se nejvíc těším na Will Grayson Will Grayson od Johna Greena & Davida Levithana. Potom na tajemství od Rhondy Byrne a pár dalších :)
A abych se cítila super comfy, svetry a teplé vzorované legíny se soby chybět nebudou. K tomu hrnek horkéko čaje nebo čokolády a svět bude na chvíli zase v pořádku. No ne doslova.
Užijte si svátky jak jen to půjde! :)

Annie xo

Žádné komentáře:

Okomentovat