neděle 25. května 2014

Music Choices of The Month

Nechci být pozadu od psaní článků, takže napíšu aspoň nějaký krátký. Tento týden bylo úplně krásně, a ve čtvrtek jsem chtěla nafotit ootd, od kterého jsem nakonec odcouvala a šla se se Zoey nakonec schladit malinovou limonádou z Polo Café na Masarykovém náměstí. Tento měsíc jsem tam byla už asi po třetí a moje peněženka taky moc neutrpěla. Ujíždím prostě na těch jejich domácích limonádách a na tom útulném prostředí kavárny obecně. No ne každá kavárnička má pro vás i volnou postel ne?




Je tu někdo fanoušek Coldplay? Tady se vám jeden hlásí! V půlce května totiž vyšlo nové album (v pořadí už šesté) s názvem "Ghost Stories", ze kterého určitě znáte Magic nebo A Sky Full of Stars.
To jsou asi dvě nejvýraznější "hitovky", které zaujmou mainstreamovou skupinu posluchačů. Já osobně jsem si pak našla cestu k Fly On, Ink a O. Album má spíše takový melancholický ráz a asi se na tom hodně i podepsal rozchod Chrise s Gwyneth. Každopádně, album je povedené a probouzí hodně emocí.


Poslední dobou se hrozně rozplývám nad zpěvačkou Foxes. Tahle exotická kráska se mi vryla do paměti díky coveru "Happy" od Pharella, který je naprosto povedený. Potom jsem si ji našla na Spotify a booom. Její hudba mě strašně nakopává, a to hned po ránu. A vždycky dělám, že bych ji dělala fakt dobré hlasy v křoví, což každý ví, že určitě ne. :D Youth, Night Owls Early Birds, Holding onto Heaven a White Coats jsou moje srdcovky.

A do třetice všeho dobrého bych vám chtěla představit berlínskou skupinu Abby. Letos totiž budou vystupovat na festivalu Colours of Ostrava a já je objevila právě na webovkách festivalu. Nejdříve si mě získali písničkou "Evelyn", kterou jsem si i dlouho pobrukovala. A pak jsem brouzdala po Spotify a poslechla si celé album. Budu trochu narcis a řeknu vám, že jejich písnička Annie se řadí k mým oblíbeným společně pak s Like Kings a Karma.

Tak tohle jsou mé Top choices of the month. Hrozně ráda objevuju nové interprety, tak se určitě o ty své podělte do komentářů! :)

Anne xo

Žádné komentáře:

Okomentovat