neděle 25. května 2014

HAUL OR NEW IN IDK

Holaaaaa. Všichni víme, že tady už dlouho článek nebyl. Venku je poslední dobou krásně a tak kdo by chtěl sedět doma a psát články že. Nevím jak holky, ale já nepřidávala články z jednoduchých důvodů.  Přijímačky a ostatní věci v osobním životě mě dost zaměstnávaly. Přijímačky byly celkem na nic, protože i když jsem se na ně připravovala ve škole půl roku, tak mi to stejně k ničemu nepomohlo. Nakonec jsem se dostala na obě školy. Nevím jak, ale dostala. Jsem strašně ráda, že jsem se dostala do Ostravy, protože nemusím jezdit další 4 roky vlakem s lidma, které nesnáším. Ve výtvarce jsem (skoro) dokončila svou závěrečnou práci (yaaaay). Je celkem k nevíře, že zachvilku dostanu absolventské vysvědčení. Vždyť před nedávnem jsem tam přišla poprvé. Užila jsem si skvělý výlet do Prahy s rodinou, dokonalý školní výlet na Slovensko a jsem šťastná za ty supr posezení u tety a strejdy s dobrým jídlem a ještě lepší zábavou. Končím s článkem z osobního života a přesunu se k New In.




    Začneme věcmi z H&M. Už strašně dlouho hledám šaty na mou postavu. Nikdy jsem neuměla najít takové, které by mi sedly. Tyhle si koupila moje sestra z dětského oddělení. Strašně se mi líbí květinový vzor a tak jsem si je ze srandy zkusila. Jako zázrakem mi byly dobré a já byla šťastná. Na druhý den mi mamka musela jet koupit úplně ty stejné, protože sestra mi je nepůjčí (hahah sesterské vztahy). Stojí 249Kč, ale byla na ně 30% sleva, takže vyšly na 180Kč.














    Další věcí je tady tahle BOŽÍ košile.vTuhle Sleeveless shirt jsem chtěla od chvíle, kdy jí měla na sobě Shay v PLL. Nemohla jsem jí nikde najít a když jsem jí včera zahlídla jako poslední (a navíc v mém čísle) ve výprodeji, tak jsem jí musela mít. Je z H&M  a stála 150Kč.
















     Potom tady máme plavky. Teda vrchní díl plavek. Po nevím kolika času stráveným nad hledáním těch pravých jsem je konečně našla. Líbí se mi ta barva a střih je taky super. H&M a ceny byla 399Kč.









        Další šaty. Byla jsem tak šťastná, když jsem si je dovezla domů. Šaty jsou univerzální. Hodí se na normálnímu nošení, na nějaké oslavy a já je využiju i na zakončení šk. roku. Jsou z dobrého materiálu a nemají velký výstřih, což je pro mě plusový bod. Jsou z New Yorkeru a stály 529Kč.

















    Crop top. Nechápu, proč jsem si ho kupovala. Možná pod takovou tou super jarní náladou, kdy jsem si myslela, že jsem zhubla a že mi bude slušet. Dá se nosit k šortkám s vysokým pasem a ke skater skirt, ale na mě má moc velký výstřih (nesnáším velké výstřihy). Sehnala jsem ho v Gatu za 98Kč.

















     Z téhle vesty jsem přímo nadšená. Úplně ji zbožňuju a hodlám ji nosit i přes to, že mi říkají, že v ní vypadám jak bezdomovec. Originálně je z obchodu George, ale mamka jí ,,ukořistila,, v SH a když mi ji ukázala, málem jsem praskla radostí. A navíc stála pouhých 20Kč.



















    Máme tady další věc ze SH. Opět za pouhých 20Kč. Tahle halenka vypadá jako nějaký doktůrský obleček, ale když ho zkombinujete s boyfriend jeans a křivákem, tak vypadá skvěle!

















  A jako poslední je batůžek z F&F, který byl zrovna ve slevě. Jsem z něj nadšená, protože je ideální na léto, kdy potřebuju sebou jen ty nejdůležitější věci jako je peněženka, mobil, pití atd. Uvnitř je i vzorovaný a je prostě úžasný. Stál 249 Kč













A co vy? Máte nějaké nové přírustky do šatníku? Pochlubte se!
   A. xxx

1 komentář:

  1. Ten batůžek je boží! :-))
    Pěkný článeček, mám hrozně ráda příspěvky typu haul, new in a nebo favourite.. :-)))

    OdpovědětVymazat