sobota 14. června 2014

My TOP movies | #addictionseries

Hello, guys. 

Musím se vám k něčemu přiznat. Jsem závislá... (Ale ne na drogách for God's Sakes!) myslím filmy, jídlo, kytaru, knihy a spaní a spouuuuustu dalších věcí. Ale dneska se zaměřím především na filmy, po kterých šáhnu, když si chci

  • zabrečet
  • zasmát se
  • uvolnit se oddechnout si od školy (což je docela často)
  • už mě nic nenapadá, ale prostě vždycky po nich šáhnu a nikdy mě neomrzí 

Filmy jsou kinda my thing, chápete? I když mám radši knihu než film, faktem zůstává, že některé filmy dokáží knížkám vdechnout život, no a některé zase kniha rozšlape (nebo její čtenáři). 
Vždycky mám problém poradit s filmem, protože mám ráda stará dobrá klišé anebo absolutně nesmyslné filmy. Jsem divná, no a co. Anyways, chtěla jsem vám ukázat pár mých nejoblíbenějších filmů a snad vám i nějak poradím. 

Mým prvním je Pitch Perfect (česky Ladíme!). Jsem si jistá, že už jste o tomhle filmu slyšeli. Je to hudební (acapella) film, zpracovávající především moderní písničky. Zazní tam např. Party in the U.S.A., Since You Been Gone, Feel This Moment aj.. Herci, i přestože se profesionálně nevěnují tanci a zpěvu, zvládli svoje role na jedničku. 
Takže pokud uvažujete nad (ilegálním) stáhnutí, trailer vám možná pomůže se rozhodnout. 
P.S. Můžeme se dokonce těšit na druhý díl!

Next up je animovaná pohádka od Disney - Tangled (Na vlásku). Je mi patnáct a koukám na pohádky, whatever. Tuhle hudební pohádku o Locice se záviděníhodnými vlasy zná snad každý. Zfilmovaná verze pohádky od bratří Grimmů, která má na rozdíl od originálu šťastný konec a druhý díl (osmi minutový, ale co) obsahuje nejen vtipné scénky, ale taky chytlavé písničky a já tuhle pohádku prostě miluju. Ostatně já mám ráda všechny Disney pohádky, takže je to vlastně docela jedno. 



Ze superhrdinské stránky ujíždím na filmech od společnosti MARVEL. Iron man, Hulk, Thor, Hawkeye, Black Widow, Loki, Cpatain America etc. jsou moji častí společníci při nudném večeru. Nejednou jsem viděla jak Avengery, tak samostatné filmy o nich, takže yeah - trochu fanda. Na druhou stranu mě zase nebaví Batman, Superman nebo X-men. 
Abych vám ukázala, proč tak miluju MARVELa, tady jsou funniest moments z Avengers. FWI jestli jste sledovali HIMYM, Robin má ve filmu roli agentky SH.I.E.L.D.u. 


Když se řekne pirát, první, co mě napadne je Johnny Depp a Orlando Bloom. Na Pirátech miluju především - všechno. Protože věřím, že tyhle filmy taky znáte, nebudu se o nich moc rozepisovat a rovnou vám říkám - stáhněte si je nebo se na ně podívejte online. You'll have no regrets. Navíc soundtrack filmu je jeden z nejlepší *v mysli si zpívá tututtututu tutu tutu tututu tuu tutut tutu tutut tut*, taky se mi strašně líbí písnička o Jacku Sparrow-ovi od Lonely Island a Michaela Boltona, btw. podívejte se na video. 



Dneska jsem se konečně podívala na We Bought a Zoo a musím říct, že ten film je strašně super. Je to natočené podle knižní předlohy a nejvíc mě na tom fascinuje, že to je podle pravdivé události. Spisovatel a dobrodruh si koupil dům, ke které náhodou patří i Zoo. Zažil spoustu různých dobrodružství, ale na tohle nikdy nebyl připraven. 
Po shlédnutí, kdy jsem si musela utřít pár kapiček, protože máme pravděpodobně někde ve stropě díru a začlo nám sem pršet. Je to sweet movie a můžu říct, že jsem neměla chuť přepínat nebo přetáčet. Takže přikládám další trailer a posuďte sami, zda to stojí za zhlédnutí, protože mě to teda stálo. 



Z nacistů mi vždycky bylo špatně a po Chlapec v pruhovaném pyžamu je mi z nich špatně ještě víc. Jde o poválečný snímek z koncetračního tábora, který navíc ukazuje, jak německým dětem vymývali mozky. Když jsme se na něj dívala, nebyla jsem vůbec připravená, na to co přijde, v podstatě jsem ani nevěděla, co je to za film. Musela jsem se na něj koukat nadvakrát, protože jsem to nevydržela, ale rozhodně to ve mě něco zanechalo. Běhá mi mráz po zádech, jen si na to vzpomenu. Na to snad trailer nepotřebujete, protože rozhodně stojí za zhlédnutí. 



Pokud se vám chce brečet, ale slzné váčky, prostě ne a ne spolupracovat - dalším filmem, který je rozhodně vyklepe je Zelená míle, nevím zda jste o tom někdy slyšeli, ale rozhodně vás to nenechá klidnými. Narazila jsem na něj, když jsem s babičkou koukala na televizi (Vyděsilo mě že to trvalo čtyři hodiny, ale dávali to na nově takže dvě odiny z toho byly reklamy. Usual.) Babička mě varovala, před tím, že vybrečím jezero, ale já jí nevěřila, proč by mě taky měli rozbrečet nějací psychopati a vězňové. No každopádně měla pravdu a já jí vyprala polštář, za který jsem se občas schovávala, slzami, které nešly zastavit. To bylo snad poprvé, kdy jsem vážně brečela a babička se mi smála, místo, aby mě utěšovala. 



Filmů, u kterého jsem se opravdu smála a přitom se sama sebe ptala, proč koukám na takovou pitomost, je jen pár. Tím prvním je PAUL, šedesát-nebo kolik-titletý mimozemšťan, kterého pronásledují vědci, kvůli jeho supr čupr mozku. Narazí na dva absolutní nerdy, kteří ho schovají ve své dodávce a ještě k tomu unesou silně věřící dívku. Celý film provází nespočet sprostých slov a vtipných scén. A já se docela mlátila smíchy. Dalším filmem, který stojí za zmínku je 21 Jum Street, jednak protože tam hraje Channing Tatum (!!!!!!!) a Jonah Hill, ale taky protože je to docela vtipná komedie o zcela neschopných policistech v utajení na misi na střední škole. Trailer vás určitě uchváti natolik, že si rádi zajdete i na 22 Jump Street, které vychází toto léto (teda aspoň myslím).


To je za mě pro dnešek všechno. Řada je na vás. Jaké filmy milujete a doporučujete? Určitě se na ně ráda podívám (pokud to nebudou horory). 
Zoey .x

Žádné komentáře:

Okomentovat