sobota 21. června 2014

bloggers

Online blogy a vlogy se poslední dobou stávají pořádným hitem, jak celosvětově, tak v naší malé zemičce. Blog má teď snad každý. Všichni se řídí heslem "blogger = never ending fame". Vzniká tolik blogů, že se ty kvalitní a čteníhodné mezi nimi ztrácejí. Každý článek je typu recenze na tohle na tamto, ne že by některé nebyly užitečné, ale tak snad není třeba dělat deset recenzí na obyčejný lak od essence. Navíc, jsem toho názoru, že blogy by měly něco dávat jak autorovi, tak čtenáři. A tím nemyslím, že stáhnete foto-tutorial z tumblr/weheartit a pak to slovy popíšete a vydáváte to za svůj vlastní ORIGINÁLNÍ výtvor. Blogy s kvalitními články, jsou jako jehly v kupce sena. Hledají se těžko, nicméně existují!
A já začnu těmi našimi.

První a pro mě TOP fashion blogerkou je Ivanka z blogu
www.sweetladylollipop.com
Sice je ze Slovenska, ale jeji fity jsou světové. Fakt, že já bych si je pravděpodobně nemohla obléknout, protože bych v ních vypadala jako brambora, mě neodrazuje od toho, abych obdivovala její úžasný skill dát dohromady, něco tak super. A rozhodně to nejsou jen její outfity, které mě uchvacují, ale taky vhodný make-up, který vybere, (obzvláště rtěnku, vždycky krásně sladí) navíc fotky, kterými oblečení demonstruje jsou strašně příjemné. Prostě "topka".

Další nesmím opomenout Barču z blogu
VOGUE HAUS 
Její styl mi je strašně blízký. Casual a chic. Navíc je to jedne z mála dvojjazyčných blogů. Vždycky když si čtu nějaký její článek nebo se dívám na ty fotky, je mi líto, že nemám bezedný bankovní účet, ale zase mě to žene k (neúspěšnému) šetření nebo hledání alternativ. 


Dommie a její fvckya určitě znáte, protože jí totiž můžeme děkovat za ty cifry v návštěvnosti.
K ní ani nemám, co říct. Styl, blog - všechno tip, ťop. Plus podle jejích příspěvků usuzuju, že máme docela stejné názory na dost věcí. A taky... Dommie je taky jedna z prvních blogerek, které jsem začala sledovat, a když jsem ji na jednom ze srazů potkala, úplně jsem fangirl-ovala(?), so yeah. big fan.


Holky z A Cup of Style mají nejen styl, ale i šmrnc. Haha, to slovo jsem nikdy nepoužila a zní to tak, šmrncovně. (lol. no. zoey, stahp.) Narazila jsem na ně náhodou, když jsem projížděla různé blogy, a strašně mě zaujaly jejich fotky a styl a oblečení a všechno. Takže od té doby je docela dost sleduju, navíc holky dokonce vlogujou (občas) a jelikož já jsem úplný stalker, tak samozřejmě občas nějaký ten jejich vlog zkouknu.


Jak jste si už všichni jistě všimli, sleduji především fashion blogy. Ale docela se zajímám i o make-up artisty, takže určitě bych prohřešila, kdybych nezmínila LouGet The Louk. Lou točí video tutorialy, ale taky píše články, kde například radí jaký si vybrat make up nebo korektor, jak konturovat, apod..


To bude asi všechno z českých a slovenských blogerek, které sleduju. Teď jsou na řadě zahraniční blogeři a youtubeři..


Pretty sure, že všichni znáte Zoe Sugg aka Zoella, jednu z nejúspěšnějších a nejznámějších blogerek a "youtube celebrities". Ani nevím jak dlouo jí sleduju, ale je to určitě docesla dlouho. Zoe je beauty guru a moje fashion ikona. Je strašně hezká a super. Moje otp #Zalfie (Zoe a Alfie Deyes)) a #Zyler (Zoe a Tyler Oakley). Strašně mě uklidňuje prohlížet si její blog nebo prostě koukat na její vlogy. Vždycky mi to strašně zlepší den.

Asi vás to všechny překvapí, ale mojí další fashion ikonou je býval hvězda z HSM, Ashley Tisdale. Dny, kdy jsme  všichni nesnáeli panovačnou Sharpay jsou dávno, dávno, dávno za námi (i za ní) a  růžová Barbie už není tak růžová, jako bývala. Ve skutečnosti je její styl jeden z nejlepších, které znám. Hvězdná sláva se odráží v jejích outfitech, které jsou mimochodem zavěšené na jejím oficiálním tumblr blogu, a oslňuje všechny její fanoušky. Včetně mě.

Opět díky Dommie, která sdílela blog Danielle Peazer. Věděla jsem, že má blog, a na jejím instagramu jsem vždycky obdivovala její outfity, jenže jsem neznala adresu. No očividně nejsem moc chytrá, když mě nenapadlo si ji třeba vygooglovat. Takže ještě jednou díky Dommie!! Je super, že Danielle k některým svým článkům přidává alternativy, protože ví, že ne všichni si můžou dovolit, tak drahé značkové oblečení. Teda nevím, jak vy, ale já teda nekupuju Louboutinky každý den.

Mhm.. Těch zahraničních moc nesleduju, jak tak koukám, no snad vám to nevadí. Originální název článku byl "bloggers and youtubers", ale k youtuberům jsem se moc nedostala, protože to by byl zase sálodlouhý článek. A ty nikoho nebaví, takže youtubeři snad příště. :-) A co vy a blogy? Jaké blogy podle vás rozhodně stojí za přečtení? Svěřte se mně i ostatním čtenářům v komentářích, které blogy absolutně MILUJETE.
Zoey .x

4 komentáře:

  1. Awwww, děkuju za zmínění!!! ♥ A já teda absolutně miluju blog cupofsimee.blogspot.com, protože Simee je strašně milá holka, bydlí v UK a podle mě si zaslouží víc čtenářů :) A taky mám ráda Lenču z lenkabrisiakova.blogspot.sk a dalších x lidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec třeba děkování! Určitě si je přečtu!:)

      Vymazat
  2. Z českých mám strašně ráda Míšu a její kissabee.blogspot.cz, potom slovenku Rebecu z fresshion.sk a ze zahraničních Niomi - ladysmart.co.uk a Megan Beth z wonderful--you.com :))

    OdpovědětVymazat