neděle 26. ledna 2014

Get to know me - Irr

Takže ahoj. Já jsem Irr.
Nezačínám moc dobře, když na blog vůbec nepíšu co? Omlouvám se, vše se napraví!
Na začátek jsem chtěla napsat něco málo o mně. Nikdy jsem tyhle "poznej mě" věci neuměla, takže si budete muset udělat časem vlastní názor.



  1. Moje jméno je Irena, ale nemám ho moc ráda. Proto jsem pro každého Irr.
  2. Co se týče hudby, mám ráda v podstatě všechno. Stačí, aby mě písnička zaujala a je jedno, jestli je anglická nebo česká.
  3. Mezi mé největší zájmy patří sledování seriálů. Nejoblíbenější jsou rozhodně HIMYM, Doctor Who, Sherlock, Pretty Little Liars, Torchwood atd.
  4.  Další mé oblíbené činnosti. Patří mezi ně čtení (teď na to nemám bohužel moc času), sledování filmů, chození na hokej (HC Vítkovice Steel) a poslouchání hudby.
  5. Miluju UK. Mám ráda anglický humor, anglickou hudbu, anglický jazyk i anglické památky. 
  6. Můj velký sen je procestovat svět, stát se slavnou herečkou a zachránit někomu život.
  7. Nejoblíbenější barva je fialová, ale nejčastěji nosím černou.
  8. Miluju kafe a čokoládu, ale poslední dobou přežívám i na čaji a brambůrkách.
  9. Možná jste pochopili, že miluju jídlo. A taky to na mě jde vidět.
  10. Bez YouTube si nedokážu představit den.
  11. Jsem totálně ukecaná a pusu nezavřu ani když spím.
  12. Největší nevýhodou na mě je, že se stanu lehce závislá na jakýchkoliv věcech. Kafe, čaj, čokoláda, youtube, seriály, hudba...
  13. Nedokážu věřit lidem, ale pořád se usmívám, jako by se nic nedělo.
  14. Strašně ráda si doma pro sebe dělám TAGy, tak se máte na co těšit.
  15. Miluju zimu a léto. Ráda lyžuju a učím se na snowboardu, a strašně ráda se čachtám ve vodě.
  16. Mým strašným zlozvykem je útrata peněz. Nemůžu mít u sebe hodně peněz, protože je jsem schopna utratit naráz. Takhle jsem přišla o vánoční peníze (L).
  17. Mí kamarádi ví, že přede mnou nesmí věty začínat „Víš co by byla sranda? Kdyby jsi.. “ protože já jsem schopná to udělat.
  18. Jsem strašně hlasitý člověk a miluju pozornost.
  19. Působím pohodovým a nenuceným dojmem. Není tomu tak.
  20. Zakončíme číslem dvacet a ukončím to největším faktem: Jsem opravdu blázen, jsem ujetá a udělám skoro vše pro to, abych dokázala své okolí rozesmát. 

Irrxx

Žádné komentáře:

Okomentovat