pátek 1. listopadu 2013

October Favourites

Začíná nový měsíc listopad,od kterého můžeme očekávat mnoho skvělých věcí.Znamená to taky,že nám Mikuláš a Vánoce skoro klepou na dveře.Ale já bych vám chtěla představit pár věcí, které jsem si přes říjen zamilovala.Tak tedy, October Favourites! :)

První věcí, je parfém od Guess Girl,který jsem dostala od mamky k narozeninám ke konci září.Celý říjen jsem tenhle skvělý flakonek používala,a do vůně jsem se zamilovala! Flakonek je trošku větší, poněkud nepraktický,ale to zrovna u mě není žádný problém.Parfém by měl vonět po fialkách, jasmínu, pivoňce, santalovém dřevě a vanilce.To všechno aspoň na obalu píšou :D

K narozeninám mi kamarádky daly Tangle Teezer,který jsem si přála.Dlouho jsem za něj používala jen náhražku od Syoss,který nebyl tak kvalitní,ale byl v akci zdarma k nějakému výrobku.Všechny ty chvály o tomhle kartáči jsou vážně pravda.Lehce rozčesává vlasy, i ty mokré po umytí.Vůbec netahá, a dobře masíruje pokožku hlavy.Pokud si TT chcete v nejbližší době taky pořídit,tak na internetových obchodech (parfums.cz, parfums-elnino.cz) nebo v dobrém kadeřnickém salonu :)
U vlasů ještě zůstanu. Po ránu se mi nechce nic moc vymýšlet s vlasy,tak si jednoduše zapletu jeden malý copánek a připnu ho touhle pinetkou s modrou růží kousek nad uchem.Zabere mi to nanejvýš minutu.
Další oblíbenec je krém na ruce od Nivea s makadamiovým olejem.Krém se rychle v sákne, ruce dobře hydratuje,což je v tomhle chladnějším období pro ruce jen dobré.Má příjemnou neutrální vůni a seženete ho všude :) Stál cca 80 kč.
 Předposledním favoritem je tento kabát z Reservedu. Původně jsem na podzim a zimu chtěla parku, ale v obchodech jsem si žádnou nemohla vybrat.Když jsem v Reservedu zabrousila do výprodeje, narazila jsem na tenhle kabát.Má zajímavý vzor,černé kožené rukávy,které jsem původně chtěla i u parky.To že je modrý,byl už jen bonus :)

  
 
 Poslední věcí, je oblíbený nápoj.Měla jsem ho tedy jen 2x, protože kdybych si ho dopřávala často, zrujnovalo by mě to.Určitě jste už slyšeli o Pumpkin Spice Latte ze Starbucks! Je to vážně lahoda, dýňové latte (dobře,doopravdy ani nevím jak ma spravná dýně chutnat :D),na tom spousta šlehačky a posypka z čisté skořice.Prostě nom nom.Achjo, dala bych si ho zase.




Máte vy nějaké oblíbené věci,které jste si přes měsíc říjen zamilovali? Podělte se o ně v komentářích :)

Annie xo


Žádné komentáře:

Okomentovat